POLITICA DE RAMBURSĂRI ȘI RETURNĂRI

  1. Solicitarea returului

Notificarea deciziei de retur se va face prin completarea formularului de retur, cerut prin trimiterea unui cereri scrise de către client, la adresa volt.technology.srl@gmail.com. După completarea formularului de retur, produsul în cauza trebuie să ajungă la Furnizor în termen de 14 zile calendaristice de la momentul primirii produsului de către client.

  1. Procedura de retur

În conformitate cu OUG34/2014, beneficiați de un termen de solicitare a returului de 14 zile calendaristice de la data la care ați intrat în posesia produsului, iar această prevedere se aplică doar persoanelor fizice. Cu excepția cazului referitor la defectele în perioada de garanție, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, neutilizate, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile și documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. Returnarea produselor la sediul Volt Technology SRL se va face doar în intervalul:

  • Luni-Vineri, între orele 09:00-15:00.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la recepția produsului care a făcut obiectul vânzării. Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu opțiunea de „Deschidere colet la livrare” pentru a permite furnizorului să verifice conținutul și aspectul fizic al produsului returnat. În cazul in care produsele returnate nu beneficiază de aceasta opțiune, ne rezervam dreptul de a refuza recepția acestora. Expedierea produsului ambalat necorespunzător, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage în totalitate răspunderea expeditorului. Furnizorul verifică aspectul fizic și funcțional al produselor returnate în termen de 14 zile de la data achiziției si va informa Clientul cu privire la starea acestora.

  1. Returnarea banilor
  • Condiții generale privind returnarea banilor către client

Returnarea banilor se efectuează numai daca produsul a fost achitat de către client și returnat la Furnizor în termenii precizați de lege (OUG34/2014 cu toate completările ulterioare).
Pentru persoanele fizice, returnarea banilor se poate face prin transfer bancar în cont sau la cerere plată cash la sediul firmei Volt Technology SRL.

  • Termenul de returnare a banilor:

Pentru produsele returnate în primele 14 zile de la achiziție, termenul de rambursare a banilor este de 14 zile de la data când Furnizorul a recepționat produsul returnat.
Pentru produsele cu negație service sau care au fost returnate pentru ca au fost livrate greșit sau au fost deteriorate din transport, termenul de rambursare a banilor este stabilit de comun acord.

  • Modalități de plată

Suma va fi returnată după cum urmează:

  • Pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata.
  • Pentru Comenzile achitate cu OP -> prin virament bancar.

 

  1. Conditii Generale

Vă informăm că în conformitate cu OUG34/2014, beneficiați de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data când ați intrat în posesia produsului comandat on-line și livrat prin intermediul unui curier agreat de furnizor. Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare. În conformitate cu OUG34/2014, clientul (persoană fizică) care dorește să iși exercite dreptul de retragere și retur, trebuie să aibă în vedere următoarele aspecte:

  • Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare sub aspect fizic și funcțional cum a fost la data când a fost recepționat în baza comenzii făcute on-line.
  • Produsul returnat trebuie să fie în ambalajul original, nedesfăcut și neutilizat. În cazul vehiculelor electrice, kilometrajul trebuie să arate 0 Km parcurși.
  • Clientul poate renunța la decizia de retur și după ce produsul returnat a intrat în posesia Furnizorului. În acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt în atribuțiile clientului.

Volt Technology SRL își rezervă dreptul de a refuza procedura de retur în următoarele situații:

  • Produsele aduse din stocul furnizorului „în stoc furnizor”
  • Produsele utilizate, scoase din ambalajul original
  • Returnări repetate (mai mult de două retururi repetate pentru același tip, marcă și model de produs).
  • Dacă au fost cumpărate mai multe produse de același tip, marca și model, se accepta returnarea unui singur produs desigilat (restul de produse sunt acceptate numai daca sunt sigilate în ambalajul original cu toate etichetele originale).
  • Achiziții false, pentru obținerea de discount-uri promoționale sau alte oferte de la alte magazine (ex. Campania ‘2x Diferența’ oferită de Altex România SRL).
  • Achiziții false, clientul nu intenționează să utilizeze produsul, ci urmărește doar creșterea cheltuielilor societății Volt Technology SRL.
  • Achiziționarea de produse ‘nesatisfăcătoare’ fără consultanță în prealabil. Societatea Volt Technology SRL oferă consultanță gratuită prin telefon, email și mesagerii digitale precum WhatsApp.

Volt Technology SRL își rezervă dreptul de a onora procedura de retur exclusiv pentru următoarele motive:

  • Produse neconforme, care nu corespund cu specificațiile prezentate.
  • Produse trimise greșit, care nu corespund cu marca și / sau modelul de pe site.
  • Produse cu defecte de fabricație.

 

  • Condițiile privind starea produsului pentru care se solicita retur
  • Să fie cu etichetele specifice de identificare intacte.
  • Să fie însoțit de toate accesoriile cu care a fost livrat, inclusiv manual de utilizare și certificat de garanție.
  • Să nu prezinte deteriorări de aspect fizic sau funcțional.
  • Să nu prezinte elemente sau subansamble lipsa.
  • Să nu aibă urme de utilizare sau instalare (resturi alimentare, praf, pete, zgârieturi, țevi tăiate, modificări, etc).

Daca produsul returnat a fost însoțit de materiale promoționale sau cadouri, se vor returna și acestea în condițiile de aspect fizic, funcțional și ambalare așa cum au fost recepționate.
În cazul În care produsul returnat nu îndeplinește condițiile de retur menționate, furnizorul își rezerva dreptul (in conformitate cu OUG134/2014) să rețină din valoarea produsului sumele necesare recondiționării acestuia pentru a fi adus la starea inițială când a fost recepționat de client.

  • Returnarea produselor neconforme

Produse livrate greșit (nu corespund ca marcă, categorie sau model cu produsul comandat de către client) Dacă vi s-a livrat un alt produs decât cel comandat, vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de Furnizor, respectiv Volt Technology SRL.

  • Situatiile in care nu se pot returna produsele achizitionate on-line:
  • Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații:
  • Produsele comandate on-line dar care au fost ridicate direct din depozit sau showroom.
  • Produsele achiziționate de persoane juridice (firme, PFA, fundații, societăți nonprofit)
  • Produse aduse pe „comandă ” (COMANDA este definită ca fiind lista de produse comandate de către client și care nu se afla în stocul furnizorului, respectiv Volt Technology SRL, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans, în termenii agreați de părți).
  • Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc.
  • Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate.
  • Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce împiedică aducerea dispozitivului la starea inițială din punct de vedere software.

Ultima Actualizare 14.02.2023

Contact

Ai nevoie de ajutor sau dorești să aflii mai multe informații? Nu ezita să ne contactezi!

Echipa MotoVolt îți stă la dispoziție de Luni până Vineri între orele 09:00 și 17:00

+40 785 925 027
contact@motovolt.ro
WhatsApp
Telegram